مقالات و دانستنی های جالب

جایگاه تصفیه ی آب در صنعت

ارسال شده در اکتبر 9, 2019 در 10:54 ق.ظ توسط / No Comments

امروزه جایگاه تصفیه ی آب در صنعت  چیست؟

در صنعت استفاده از آب بسیار است. و در بسیاری از مواقع آب استفاده شده در صنعت برای استفاده مجدد یا دفع مناسب نیاز به تصفیه شدن دارد. همچنین آب خام ورودی به کارخانه ها برای کارکرد ها و موارد خاص استفاده می شود. اغلب این آب های خام بسته به نوع استفاده در صنعت احتیاج به تصفیه دارند. و برای استفاده در فرایندهای مختلف صنعتی در کیفیت های مختلف این آب های ورودی به کارخانه ها تصفیه می شوند.
جایگاه تصفیه ی آب در صنعت  امروزه از واجبات شده است و کارخانه ها بدون تصفیه آب صنعتی نمی تواند به کار خود ادامه دهند. و به نوعی تصفیه نمودن آب صنعتی از کار های زیر بنای انجام شده در کار خانه ها است.سیستم های خنک کنده کارخانه ها و تصفیه کردن آب دیگ بخار و از بین بردن پساب های صنعتی از جمله کارکرد های تصفیه ی آب در صنعت است.

تصفیه ی آب ضعیف چه عواقبی در صنعت دارد؟

جایگاه تصفیه ی آب در صنعت  وقتی برای کارخانه داران واضح و اشکار می شود که تصفیه ی آب ضعیف باعث صدمات جبران ناپذیر به لوله ها و مخازن می شود. تصفیه آب صنعتی ضعیف باعث واکنش آب با لوله و زنگ زدگی مخازن می شود. این ضعف در تصفیه کردن آب کاهش عمر سیستم های کارخانه ها را به دنبال دارد.
و همچنین در کارخانه های تولیدی نوشابه و مواد غذای صدمات جبران ناپذیری را به وجود می اورد و این آب های کثیف اجازه رشد باکتری ها در محصولات می دهد و محصولات معیوبی از این کارخانه ها به بازار ارائه می شود که مصرف این محصولات باعث بیماری های خطرناک در مصرف کنندگان می شود که در برخی مواقع منجر به مرگ می شود.
شرکت پاسارگارد صیام نماینده انحصاری تصفیه ی آب آکواوین تایوان در ایران بهترین موسسه واردکننده انواع دستگاه تصفیه ی آب در مصارف خانگی و صنعتی بهترین مشاور و راهنما برای انتخاب دستگاه مورد نظر کار و خانه شما است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *