مقالات و دانستنی های جالب

هوزینگ استیل آکواوین

ارسال شده در اکتبر 13, 2019 در 9:27 ق.ظ توسط / No Comments

هوزینگ استیل

از هوزینگ استیل به عنوان محفظه نگهدارنده فیلترهای کارتریجی (فیلتر میکرونی) در صنایع تصفیه آب و سیستم های پیش تصفیه استفاده می شود.این هوزینگ ها از مرغوب ترین استنلس استیل 304 و 316 ساخته شده اند و دارای حداکثر دوام و مقاومت در برابر خوردگی بوده و همچنین دارای مقاومت بسیار بالا در برابر مواد قلیایی و اسیدی می باشند. از دیگر مزایای هوزینگ استیل می توان به قابلیت شستشوی آسان و شستشوی معکوس (Back Wash) آن اشاره کرد.

از این هوزینگ ها در سیستم های تصفیه آب ، انواع سیستم های فیلتراسیون ، صنایع شیمیایی ، نفت و گاز و بسیاری دیگر از صنایع استفاده می شود.

اساس کار این هوزینگ ها نگهداری فیلترهاییست که در سیستم های پیش تصفیه برای کاهش SDI (Silt density index) آب به کار می روند و این فیلترها نقش بسیار اساسی در افزایش عمر ممبرین ro در سیستم اسمز معکوس را بر عهده دارند.

از فیلتر الیافی یا به اصطلاح فیلتر کارتریجی (فیلتر میکرونی) در این هوزینگ ها استفاده می شود که جهت حذف گرد و غبار ، گل و لای ، جلبک و سایر رسوبات و ذرات معلق موجود در آب استفاده می شوند .

هوزینگ استیل وارداتی شرکت پاسارگاد صیام دارای بالاترین کیفیت و همچنین تنوع بسیار گسترده از نظر ظرفیت هوزینگ استیل می باشد ، به طوریکه این هوزینگ ها قابلیت نگهداری 3 تا 160 عدد فیلتر الیافی در طول های 10 تا 40 اینچ را دارا می باشند.

علاوه بر این ، هوزینگ فیلتر کارتریجی وارداتی شرکت پاسارگاد صیام دارای استاندارد 222/FIN از لحاظ نگهداری فیلتر میکرونی می باشد و از انواع فیلترهای میکرونی شامل فیلتر پلی پروپیلنی الیافی و نخی تابیده با دقت های 0.1 تا 100 میکرون می توان در آن استفاده کرد.

هوزینگ استیل فیلتر میکرونی وارداتی شرکت پاسارگاد صیام با توجه به دبی آب عبوری و سایز هوزینگ ، از  نظر درپوش (Top Head) در دو نوع کلمپی (V-Clamp) و پیچی (Swing-bolt)  و از نظر نوع اتصال در دو نوع رزوه ای (Thread connection) و فلنچی (Flange connection) موجود می باشد.

این هوزینگ ها دارای استاندارد NSF بوده و دارای حداکثر فشار کاری 150 psi (10.3 bar) و حداکثر دمای کاری120  درجه سلسیوس می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *