مقالات و دانستنی های جالب

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

ارسال شده در اکتبر 13, 2019 در 10:59 ق.ظ توسط / No Comments

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

امروزه به طور وسیعی از سیستم های آب شیرین کن صنعتی در انواع کارخانجات تولیدی و صنعتی استفاده می شود و اگر کارخانه ای قصد تهیه این دستگاه را داشته باشد ، بی شک قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتییکی از عوامل تعیین کننده در تصمیم گیری شرکت ها برای خرید این دستگاه می باشد.

اما آیا باید قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی تنها ملاک برای خرید این دستگاه باشد؟ معمولا از این دستگاه در کارخانجات تولید آب های معدنی ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی ، صنایع آرایشی و بهداشتی ، صنایع الکترونیکی و باتری سازی ، تولید آب شرب مورد نیاز کارکنان و آب مورد نیاز بویلرها استفاده می شود ، بنابراین بی شک در کنار قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی ، توجه به کیفیت دستگاه و آب تولیدی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

این دستگاه ها از ظرفیت تولید  5000 لیتر در روز تا میلیون ها لیتر در روز قابل طراحی و اجرا می باشند ، قیمت گذاری این سیستم ها با توجه به نوع طراحی که متاثر از کیفیت آب خام ورودی ، منبع آب خام ورودی ، ظرفیت تولید و کیفیت آب خروجی می باشد متغیر است . عامل دیگری که در قیمت گذاری این سیستم ها بسیار تا ثیرگذار می باشد ، استفاده از متریال و قطعات متفاوت در تولید دستگاه ها می باشد . بطوریکه می توان با تغییر یک یا چند قطعه دستگاه و یا تغییر کیفیت قطعات استفاده شده ، تفاوت فاحشی بین قیمت تمام شده دستگاه ها ایجاد نمود ، که متاسفانه این قضیه تبدیل به یکی از روش های جذب مشتری توسط برخی از شرکت های تولید این دستگاه ها گردیده است.

پیشنهاد می شود قبل از خرید این سیستم ها ، علاوه بر قیمت به کیفیت نیز توجه ویژه ای شود ، زیرا اگر بدلیل قیمت پایین تر محصولی بی کیفیت خریداری نمایید ، قاعدتا آب تولیدی کیفیت لازم را نخواهد داشت و سبب آسیب رساندن به تجهیزات و دستگاه های استفاده کننده شده  و در نهایت متحمل هزینه های بسیار بالاتری خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *