مقالات و دانستنی های جالب

تصفیه آب نیمه صنعتی

ارسال شده در اکتبر 13, 2019 در 10:50 ق.ظ توسط / No Comments

تصفیه آب نیمه صنعتی

معمولا در مکان هایی مانند ادارت ، سازمان ها ، رستوران ها وبیمارستان ها که مصرف آب آشامیدنی آنها بیشتر از مصارف خانگی می باشد از دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده می شود. این دستگاه ها از تکنولوژی اسمز معکوس RO بهره می برند و معمولا در ظرفیت های 100 گالن تا 400 گالن (400 لیتر تا 1600 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز) موجود می باشند.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از نظر مکانیسم عملکردی دقیقا مانند سیستم های تصفیه آب خانگی بوده با این تفاوت که از پمپ و فیلترهای قوی تری بهره می برد و از نظر شکل ظاهری نیز تفاوت چندانی با دستگاه های پایه دار خانگی ندارد و فقط تا حدی سایز بزرگتری دارد.این دستگاه ها با بهره گیری از تکنولوژی اسمز معکوس قادر به شیرین سازی آب  با دقت 0001/0 میکرون می باشند که قادر به حذف نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، مواد شیمیایی ، املاح محلول در آب ، باکتری ها و ویروس ها از آب می باشند.

 

از مزایای این دستگاه می توان به راندمان تصفیه بالا ، ظرفیت تولید مناسب برای سازمان ها و رستوران ها و مراکز عمومی با جمعیت متوسط ، سایز مناسب دستگاه ، مصرف برق پایین ، صدای بسیار کم دستگاه ، هزینه نگهداری پایین ، نصب آسان و همچنین عدم نیاز به اپراتور بودن دستگاه اشاره کرد.این دستگاه ها قابلیت اتصال به انواع سیستم های آب سرد کن و مخازن ذخیره آب را دارا می باشند.

قیمت این سیستم ها با توجه به ظرفیت تولید ، تعداد فیلترها ، کشور سازنده و کیفیت قطعات دستگاه از یک تا دو و نیم  میلیون تومان متغیر می باشد.

ضمنا تمامی دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی آکواوین  دارای تاییدیه های NSF , WQA , FDA , CE بوده ، ساخت کشور تایوان می باشند و دارای 1 سال گارانتی تعویض قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت پاسارگاد صیام  نماینده انحصاری آکواوین تایوان در ایران می باشند.

تصفیه آب صنعتیازن ژنراتور صنعتی,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *