مقالات و دانستنی های جالب

تصفیه آب خانگی تایوانی

ارسال شده در اکتبر 13, 2019 در 10:48 ق.ظ توسط / No Comments

تصفیه آب خانگی تایوانی

کشورهای بسیاری در دنیا در زمینه تولید آب تصفیه کن های خانگی فعالیت دارند و کشور تایوان نیز یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد.بدلیل سختی گیری های بسیار زیاد در زمینه تولید این محصولات در کشور تایوان ، تمامی برندهای تصفیه آب خانگی تایوانی باید دارای انواع گواهینامه ها و استانداردهای جهانی باشند.از این رو وقتی نامی از یک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی برده می شود ، بدون شک می توان از استاندارد بودن محصول اطمینان حاصل کرد.

اما آیا واقعا تمام محصولاتی که به اسم دستگاه های تایوانی بفروش می رسند ، واقعا محصول کشور تایوان هستند؟ در خوش بینانه ترین حالت می توان گفت تعداد برندهایی که به صورت واقعی از کشور تیوان وارد می شوند به عدد 10 هم نمی رسد.

 

پس این همه برند به اصطلاح تایوانی از کجا آمده اند؟ متاسفانه عده ای سودجو که تعداد آنها کم هم نمی باشد با واردات دستگاه های بی کیفیت از چین آنها را به عنوان تصفیه آب خانگی تایوانی به فروش می رسانند . عده ای دیگر نیز با واردات قطعات و مونتاژ دستگاه ها در داخل کشور و برند سازی ، دست به این عمل زده اند.

حال چگونه می توان دستگاه های تایوانی را تشخیص داد؟

  • تمامی برندهای رسمی تولید آب تصفیه کن خانگی در تایوان دارای وب سایت می باشند ، که با مراجعه به وب سایت شرکت مربوطه از تایوانی بودن آن اطمینان حاصل می کنید.
  • موجود بودن دستگاه ، به عنوان یک دستگاه تایوانی در وب سایت های فروش جهانی مانند Alibaba , Ebay و Amazon
  • خرید دستگاه از شرکت ها و نمایندگی های رسمی آن محصول در ایران ، که حتما محصول خود را گارانتی می نمایند.
  • تطابق کامل اطلاعات دستگاه با اطلاعات درج شده در وب سایت شرکت اصلی در تایوان.
  • یکپارچه بودن برند تمامی قطعات و فیلترهای دستگاه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *