مقالات و دانستنی های جالب

تصفیه آب آکوا

ارسال شده در اکتبر 13, 2019 در 10:44 ق.ظ توسط / No Comments

تصفیه آب آکوا

آکوا (Aqua) در زبان لاتین به معنای آب می باشد ، به همین دلیل اکثر شرکت های تولید آب تصفیه کن در دنیا از واژه آکوا به عنوان پسوند یا پیشوند نام تجاری خود استفاده می کنند. دستگاه های تصفیه آب موجود در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اکثرا دارای کلمه آکوا در نام تجاری خود می باشند ، به همین دلیل در مواقع خرید تا اسم دستگاه تصفیه آب آکوا با پسوند یا پیشوند به میان می آید ، خریداران گمان می کنند که تمامی دستگاه ها دارای یک برند بوده و محصول یک شرکت می باشند که این کاملا غلط می باشد.متاسفانه با فروش برخی از محصولات بی کیفیت در بازار با نام تصفیه آب آکوا ، خریداران محترم در رابطه با خرید محصولاتی با نام مشابه آن بدبین شده اند.

 

در این مطلب اعلام می کنیم که دستگاهی با نام تصفیه آب آکوا کاملا غیر استاندارد بوده و چنین برندی وجود خارجی ندارد و ساخته دست برخی افراد سودجو می باشد که بدلیل تشابه اسمی با برندهای معتبر بازار مانند آکواوین تایوان ، سعی در فروش دستگاه های کاملا غیر استاندارد خود را دارند.این دستگاه ها نه تنها از تکنولوژی اسمز معکوس بهره نمی برند و دارای مخزن ذخیره آب آنتی باکتریال و پمپ نمی باشند ، بلکه با قرار دادن فیلترهای کاملا غیر استاندارد در دستگاه ها سبب آلوده شدن آب ها نیز می شوند.

جالب است که اکثر شرکت های فروشنده چنین محصولاتی خود را دارای مجوز از وزارت بهداشت و شرکت آب و فاضلاب می دانند که چنین چیزی به هیچ وجه وجود خارجی ندارد.این شرکت ها حتی محصولات فروخته شده خود را گارانتی نمی کنند و خدمات پس از فروش و هیچگونه تعهدی نسبت به محصول فروخته شده خود ندارند.

با این تفاسیر به هیچ وجه فریب قیمت پایین و مجوزهای ساختگی شرکت های فروشنده این دستگاه ها را نخورید و سلامت خود و خانواده تان را به خطر نیاندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *