مقالات و دانستنی های جالب

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

ارسال شده در اکتبر 13, 2019 در 10:46 ق.ظ توسط / No Comments

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

سوالی که قبل از خرید برای اکثر خریداران تصفیه آب پیش می آید این است که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ بدون شک تمامی شرکت ها مدعی هستند که سیستم های آن شرکت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار می باشد ، به همین دلیل سعی می کنیم تا با ارائه چند نکته شما را در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی همراهی کنیم.

  • سیستم تصفیه کارامد : بدون شک قصد دارید دستگاهی را تهیه نمایید که طعم و مزه آب را بهبود ببخشد ، نیترات و املاح محلول در آب را حذف کند ، آب را از وجود میکروارگانیسم ها ، میکروب ها ، ویروس ها و انگل ها پاکسازی کند.تنها سیستمی که قادر به حذف تمامی این موارد می باشد ، سیستم اسمز معکوس یا RO نام دارد.پس همواره در انتخاب بهترین دستگاه از RO بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

  • اورجینال بودن محصول : قاعدتا یکی از شرایط انتخاب بهترین دستگاه ، اورجینال بودن محصول و داشتن تاییدیه ها و گواهینامه های جهانی مانند NSF,WQA,FDA,CE می باشد.

 

  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش : دستگاه مورد نظر حتما باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد و شرکت گارانتی کننده دستگاه این اطمینان را به شما بدهد که در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی دستگاه در طول دوره گارانتی ، قطعیه معیوب را بدون دریافت هزینه تعویض نماید.در ضمن حتما محصول را از شرکتی تهیه نمایید که خدمات و تعویض فیلترهای دستگاه را نیز بر عهده بگیرد.

 

  • فیلترهای کارامد : بهترین دستگاه ، دستگاهی می باشد که آب تولیدی آن کاملا متنساب با نیازهای بدن باشد. حتما از دستگاه هایی استفاده کنید که مجهز به فیلتر مواد معدنی می باشند ، زیرا مقداری از املاح مورد نیاز بدن در طی مراحل تصفیه کاهش میابد و مزه آب مقداری به تلخی می زند  که به وسیله فیلتر مواد معدنی قادر به جبران مواد معدنی و رفع طعم تلخی آب خواهید بود.آب تصفیه شده توسط سیستم اسمز معکوس مقداری اسیدی می باشد و از آنجایی که می دانید آب اسیدی برای بدن مفید نمی باشد ، می توانید دستگاهی را خریداری نمایید که مجهز به فیلتر قلیایی باشد ، تا با افزایش PH ، آب را قلیایی کرده که آب قلیایی بسیار برای بدن مفید می باشد. اگر نیاز به میکروب کشی و ضدعفونی کامل آب دارید ، مخصوصا اگر در منزل افرادی از آب استفاده می کنند که سیستم دفاعی ضعیفتری دارند ، مانند نوزادان ، کودکان و افراد سالخورده ، حتما دستگاهی را تهیه نمایید که مجهز به لامپ یووی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *