گارانتی و خدمات

شرکت پاسارگاد صیام ، نماینده انحصاری آکواوین تایوان در ایران ، به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواوین دارای 2 سال گارانتی می باشند ، که در این مدت در صورت  بروز هرگونه اشکال در دستگاه ، قطعه معیوب به صورت رایگان توسط شرکت تعویض می شود.

  • تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواوین دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.
  • تمامی قطعات غیر مصرفی دستگاه به مدت 2 سال گارانتی تعویض دارند.
  • شرکت پاسارگاد صیام با تکیه بر کیفیت بالای دستگاه های تصفیه آب Aquawin ، تنها شرکتی در ایران می باشد که فیلتر ممبران دستگاه را نیز به مدت 1 سال گارانتی می کند.
  • در طول دوره ضمانت ، در صورت بروز هرگونه اشکالی در عملکرد دستگاه ، قطعه به رایگان تعویض و هیچگونه وجهی جهت هزینه قطعه و دستمزد تعویض آن دریافت نمی شود.
  • در صورت بروز هرگونه اشکال در عملکرد دستگاه در دوره گارانتی و در مورد تعویض فیلترها ، فقط با شماره تماس های شرکت پاسارگاد صیام تماس حاصل نمایید.در صورت تماس با هر شماره ای غیر از شماره های ذکر شده در قسمت تماس با ما ، شرکت هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد و در صورت ایجاد هرگونه تغییرات در دستگاه و تعویض قطعات بدون هماهنگی با شرکت ، دستگاه از گارانتی خارج شده و عواقب آن بر عهده خریدار می باشد.
  • در زمان تعویض فیلترها ، از طریق شماره تماس های ثابت شرکت پاسارگاد صیام با مصرف کنندگان تماس گرفته خواهد شد.در صورت تماس با شماره هایی غیر از شماره های شرکت ، با شرکت تماس حاصل نمایید.
  • بدلیل موجود بودن فیلترهای تقلبی در بازار ، جهت خریداری فیلترهای جدید در هنگام تعویض فیلتر ، حتما با شماره تماس های شرکت پاسارگاد صیام تماس حاصل نمایید تا عاملین شرکت در اسرع وقت در محل حضور یابند.

شرایط گارانتی

کلیه قطعات دستگاه ها به جز قطعات مصرفی ، از تاریخ قید شده در برگه گارانتی به مدت 2 سال دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

در صورت مفقود شدن ضمانت نامه المثنی صادر نمی شود.

 

شرایط لغو گارانتی

1-      استفاده غیر اصولی و مغایر دستورالعمل استفاده از دستگاه.

2-      نصب و انجام هرگونه دستکاری توسط افراد غیر مجاز.

3-      پایان اعتبار کارت ضمانت.

4-      عدم دقت در حمل و نقل و شکستگی های احتمالی.

5-      هرگونه دستکاری در متن ضمانت نامه.

6-      صفحات و مشخصات ضمانت نامه و فرم مربوطه می بایست توسط فروشندگان مجاز این شرکت تکمیل و امضا شده باشد.

7-      عدم دارا بودن هولوگرام در ضمانت نامه دستگاه.